Taakgroep
Missionaire opdracht

De kerk en dus ook onze gemeente is geroepen tot getuigenis en dienst aan hen die het Evangelie niet kennen of daarvan vervreemd zijn.

De kerk vervult deze opdracht op verschillende wijzen, zowel in de kerk als daarbuiten.

Als leden van een kerk zijn wij geen bezoekers van een wekelijks evenement, maar allen betrokken bij de missie van de kerk en daarmee onze gemeente. Meedoen aan de missie van onze gemeente is niet voorbehouden aan de voorganger, diaconie, jeugdleiders of enthousiaste evangelisten.

De taakgroep Missionaire opdracht stimuleert en creëert de mogelijkheden (activiteiten) om als gemeente te kunnen groeien in de opdracht missionair te zijn. Het maken van plannen en de uitvoering daarvan geschied in samenspraak  met andere taakgroepen, bijvoorbeeld met diaconie, toerusting, liturgie.

Werkgroepen

Evangelisatiecommissie