Jeugdclub ‘De Treffers’
(12–14 én 15-17 jaar)

Zit jij in de leeftijd van 12 t/m 14 jaar en houd je van bowlen, poolen, zwemmen, spelletjes spelen, lasergamen of gewoon gezellig samen zijn met leeftijdsgenoten? Kom gerust een keertje langs en neem een vriend/vriendin mee!

Ben je inmiddels al in de leeftijd van 15 t/m 17 jaar? Niet getreurd, want ook dan ben je van harte welkom bij De Treffers: Next Level! Eigenlijk is Next Level alles wat je van De Treffers gewend bent, maar dan speciaal voor jouw leeftijdsgroep. Ook Next Level verzamelt elke vrijdagavond vanaf 19.30 uur in de Ontmoetingskerk, waar we na een gezamenlijke opening ons eigen programma zullen volgen.

Vanaf september tot juni beginnen wij elke vrijdagavond (met uitzondering op de schoolvakanties) om 19.30uur in de Ontmoetingskerk. Omdat we natuurlijk een christelijke jeugdgroep zijn starten we altijd met een bijbelverhaal, verteld door de leiding. Afhankelijk van wat we die avond doen blijven we op locatie, of gaan we – zoals veel vaker gebeurt – een avondje weg. Rond 21.30 uur is de avond dan helaas alweer voorbij.

In onze eigen Whatsapp groep houden we iedereen op de hoogte, hoewel het altijd een verassing blijft wat we elke avond gaan doen. Zoals inmiddels traditie is, starten we het begin van het seizoen met een weekendje weg, of zoals wij het noemen: ‘het Treffers kamp’.

Als je vragen hebt kan je altijd even bellen/appen, maar nog beter is om gewoon een keertje langs te komen natuurlijk!

Voorzitter: David de Best
Secretaris: Stefan Verdoes