Welkom!

We willen je graag ontmoeten. Zowel in de Dorpskerk als Ontmoetingskerk worden er op zondag 2 diensten gehouden, om 10.00 uur en om 18.30 uur. Tijdens de ochtenddienst is er oppas aanwezig en kinderkerk. Kijk maar eens op de jeugdpagina’s van de beide kerken.

Ook doordeweeks zijn er verschillende activiteiten, zoals bijbelstudie, clubs en maaltijden, zie hiervoor ook de agenda

Als Hervormde Gemeente Katwijk aan den Rijn maken we onderdeel uit van de De Protestantse Kerk in Nederland (PKN) en zijn we deel van de wereldwijde gemeenschap waarin mensen het goede nieuws van Gods liefde horen en delen. Een vindplaats van geloof, hoop en liefde waar mensen samen rond het evangelie van Jezus Christus.