Informatie Givt

Beleeft u op afstand de diensten mee via kerkdienstgemist.nl en zou u ook bij willen dragen aan de collecte? Nu is dit mogelijk en kunt u met uw smartphone geven! Hiervoor is de Givt-app nodig. De app is gratis en downloaden kan op www.givtapp.net/download of via Google Play Store of Apple App Store.

U kunt na het downloaden direct uw e-mailadres invoeren en beginnen met geven. U kunt na het downloaden direct uw gegevens invoeren. Zorg dat u de registratie volledig afrondt. Daarna bent u klaar om te geven. In de plaatjes hieronder wordt de activering en registratie van de app stap voor stap uitgelegd.

Geven met Givt is makkelijk, snel en veilig. Heeft u een foutje gemaakt? Binnen een kwartier na uw toezegging kunt u uw bijdrage alsnog intrekken. Daarnaast kunt u jaarlijks een overzicht van uw giften downloaden. Handig voor uw belastingaangifte! Voor overige vragen verwijzen wij u door naar www.givtapp.net/veelgesteldevragen

Er zijn verschillende manier waarop u vanuit huis kunt geven.

Tijdens de erediensten
Tijdens de collecte in de kerk verschijnt er een QR-code in beeld. Heeft u de app al gedownload? Dan kunt u in de Givt-app het bedrag per collecte bepalen en na het klikken op ‘Volgende’ de optie ‘QR-code’ kiezen. Met het scannen van de QR-code bevestigt u uw bijdrage. U kunt ook de QR-code direct scannen met de QR-code scanner op uw smartphone, waarna u uw bijdrage per collecte in de app bepaalt en de collecte bevestigt.

U kunt ook gebruik maken van de Givt-button op de kerkpagina in de app van kerkdienstgemist.nl, waarna u op vergelijkbare wijze uw bijdrage per collecte in de app kunt bepalen.

Rondom de erediensten
Ook buiten de diensten om kunt u eenvoudig een bijdrage doen.
Heeft u de app al? Na het bepalen van uw bijdrage in de Givt-app klikt u op ‘Volgende’, zoekt u via de optie ‘Lijst’ naar ‘Dorpskerk Katwijk a/d Rijn’ of ‘Ontmoetingskerk Katwijk Rijn’ en bevestigt u uw bijdrage.

Alvast bedankt voor uw bijdrage!