App

Online gemeente zijn kan nu ook met onze eigen app! De gemeente in uw broekzak!

Hoe leuk is dat. Het is een moderne app, zoals de bekende social media apps, maar dan besloten voor de Ontmoetingskerk en Dorpskerk samen.

Na het downloaden van de app en het aanmaken van een profiel met je foto wordt je toegevoegd aan de ledenlijst. Iedereen uit de gemeente met de app kun je opzoeken in de ledenlijst. Ook kun je jezelf aansluiten bij een of meer groepen. Dat kan een bijbelkring zijn, maar ook een leesgroep of je plaatst dat boek op de marktplaatsgroep, zodat een ander gemeentelid het ook kan lezen. En staat jouw groep er niet bij?
Dan maak je deze makkelijk zelf aan! Ook bijdragen aan de collecte gaat heel makkelijk met de app.

Dus een app met nieuws, updates van de gemeente de agenda met activiteiten. Ook bijdragen aan de collecte gaat heel makkelijk met de app!

Gedragsregels:

• Ieder profiel is voorzien van een foto waarop je herkenbaar bent
  • Deel geen vertrouwelijke informatie in de app, gebruik deze ook niet voor privéberichten
  • Ongepaste berichten worden verwijderd door de beheerders
  • Wees niemand iets schuldig dan elkaar lief te hebben“, laat iedereen zich thuisvoelen in de app en respecteer elkaar

De app wordt beheerd door en voor gemeenteleden. Heb je vragen over de app, of wil je meehelpen met het beheer?
Laat het weten op webmaster@hervormdkatwijkrijn.nl

Onze kerk app is gebouwd door Donkey Mobile uit Bodegraven